مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-09سياسي

«امواج اراده ها» با خاطراتی غرورآفرین از توان و اراده ایرانی منتشر شد


کتاب «امواج اراده ها»؛ خاطراتی از توان و اراده ایرانی به سمت خودکفایی و پیشرفت، راهی بازار نشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب امواج اراده ها خاطراتی از توان و اراده ایرانی به سمت چین ی از خاطرات است که به کالبدشکافی گوشه ای از دستاوردها و پیشرفت های درخشان انقلاب اسلامی می پردازد و می خواهد به ما بگوید از چه راهی آمده ایم و کجا ایستاده ایم و به کدام سو باید برویم.

تمام خاطرات مستندی که پیشرفت ها و دستاوردها را اثبات می کردند، لابه لای خبرها و تحلیل های روزمره و کلیشه ای گم شده بودند و پیداکردن و بیرون کشیدن آن ها کار سخت و البته مهمی به نظر می رسید.

خاطرات فراوان و متنوع بودند.

گاهی جنسشان نظامی بود و گاهی هسته ای، گاهی پزشکی و گاهی صنعتی، گاهی حرف از فناوری های دانش بنیان به میان می آمد و گاهی هم مدیریت و دیپلماسی.

هرچند خاطرات گردآوری شده تمام آنچه باید نیست؛ اما به قدر وسع، تلاش کردیم تا مجموعه متنوعی از خاطرات را جمع آوری و بازنویسی کنیم تا با مرور آن ها، اندک حسی به اراده و توانمندی مردان و زنان این سرزمین پیدا کنیم و راه رسیدن به حقایق برایمان هموارتر شود.

خاطرات بر اساس موضوع، در پنج فصل شامل صنایع نظامی ، صنعت هسته ای ، علوم پزشکی ، دیپلماسی و مدیریت و فناوری و صنعت گردآوری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«امواج اراده ها» با خاطراتی غرورآفرین از توان و اراده ایرانی منتشر شد

«امواج اراده ها» با خاطراتی غرورآفرین از توان و اراده ایرانی منتشر شد