مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:502021-03-09پزشكي

عملیات اجرایی بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) اندیمشک تسریع شود


نماینده مردم اندیمشک در مجلس ضمن دیدار با وزیر بهداشت کشور، خواستار تسریع عملیات اجرایی بیمارستان 100 تختخوابی حضرت فاطمه زهرا (س) شهرستان اندیمشک شد.

- اندیمشک- نماینده مردم اندیمشک در مجلس ضمن دیدار با وزیر بهداشت کشور، خواستار تسریع عملیات اجرایی بیمارستان 100 تختخوابی حضرت فاطمه زهرا (س) شهرستان اندیمشک شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریدون حسنوند پیش از ظهر امروز در نشست با سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور خواستار تسریع و بهره برداری از پروژه های درمان و بهداشت، تأمین نیازهای حوزه بهداشت و درمان و تخصیص اعتبار و تجهیزات به بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک شد.

وی همچنین در این نشست بر تسریع روند ساخت بیمارستان 100 تختخوابی حضرت زهرا (س)، تسریع روند اجرا و بهره برداری از بیمارستان امام رضا بخش الوار قبل از سال جدید، تخصیص پنج دستگاه آمبولانس به شبکه بهداشت و درمان شهرستان تأکید کرد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی خواستار تحویل دستگاه MRI برای راه اندازی این بخش در بیمارستان امام علی و نیز تخصیص پنج میلیارد تومان بودجه به این بیمارستان در راستای تجهیز و تأمین امکانات مورد نیاز درمانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) اندیمشک تسریع شود

عملیات اجرایی بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) اندیمشک تسریع شود