مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:502021-03-09سياسي

دانشگاه توانایی دور زدن تحریم برای توسعه سازندگی را دارد


رییس سازمان برنامه وبودجه با تأکید بر لزوم توجه به ظرفیت دانشگاه در جهت رسیدن به اهداف توسعه ای کشور گفت: دانشگاه دارای ظرفیت بسیار خوب علمی است و برای رسیدن به اهداف توسعه ای با توجه به محدودیت های منابع باید از سازوکارهای علمی بهره مند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، بیست و سومین کنگره سراسری همکاری های دولت، دانشگاه و صنعت باهدف پیشبرد ارتباط صنعت و دانشگاه و به منظور هدف بررسی و تعیین نقش دولت، دانشگاه و بخش خصوصی در تحکیم ارتباط فی مابین دستیابی به سازوکارهای لازم و تعیین استراتژی های مناسب جهت تحقق این امر در سالن اجتماعات دانشگاه گیلان به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

علیه جمهوری اسلامی متأسفانه اشتغال زایی یک میلیون نفری در کشور محقق نشده است.

رییس سازمان برنامه وبودجه کشور یکی از دلایل عدم تأمین منابع مالی چند میلیارد دلاری را شرایط تحریمی کشور دانست و گفت: کشور در شرایط تحریمی بسیار سختی به سر برده و به این دلیل تأمین منابع بودجه ای و تأمین منابع ارزی لازم برای ارقام چند میلیارد دلار ما را دچار مشکل کرده و عملاً تأمین اعتبار چندین میلیارد دلاری شدنی نیست.

وی با اذعان به اینکه هدف گذاری توسعه ای کشور به قوت خود همچنان باقی است، افزود: باوجود تحریم های ظالمانه کشورهای غربی با تلاش های دولت برنامه های ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه توانایی دور زدن تحریم برای توسعه سازندگی را دارد

دانشگاه توانایی دور زدن تحریم برای توسعه سازندگی را دارد