مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:452021-03-09اقتصادي

سود 200 هزار تومانی سهام عدالت برای دارندگان مستقیم و غیرمستقیم


معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و امور دارایی استان قزوین گفت: سود سهام عدالت حدود 200 هزار تومان است که به صورت متمرکز توزیع خواهد شد؛ با توجه به اینکه مجامع شرکت های سرمایه گذاری برگزار نشده است سود عملکرد سال 98 به افرادی که روش مستقیم و یا غیرمستقیم را .

- ایسنا/قزوین معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و امور دارایی استان قزوین گفت: سود سهام عدالت حدود 200 هزار تومان است که به صورت متمرکز توزیع خواهد شد؛ با توجه به اینکه مجامع شرکت های سرمایه گذاری برگزار نشده است سود عملکرد سال 98 به افرادی که روش مستقیم و یا غیرمستقیم را انتخاب کرده اند پرداخت می شود.

فهیمه لزگی در گفت وگو با ایسنا در خصوص برگزاری مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری استان قزوین برای انتخاب هیئت مدیره اظهار کرد: مقرر شده بود مجمع اول، بیستم اسفند 99 برگزار شود اما به دلیل طولانی شدن فرآیند تأیید صلاحیت کاندیداهای هیئت مدیره، بر اساس تصمیم شورای عالی بورس مقرر شد که این مجمع شهریور 1400 برگزار شود.

همچنین انتخاب کنندگان روش غیرمستقیم سهام داری در سجام ثبت نام نکرده بودند به همین جهت با این تأخیر مردم حضور فعال تر و آمادگی ذهنی بیشتری خواهند داشت.

وی تأکید کرد: برای ثبت نام سجام و احراز هویت نیازی به حضور فیزیکی در دفاتر پیشخوان نیست و همه ثبت نام کنندگان با مراجعه به آد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود 200 هزار تومانی سهام عدالت برای دارندگان مستقیم و غیرمستقیم

سود 200 هزار تومانی سهام عدالت برای دارندگان مستقیم و غیرمستقیم