مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:452021-03-09اقتصادي

تخفیف 15 تا 20 درصدی جشنواره فروش نوروزی اصناف


رییس اتاق اصناف تهران از آغاز جشنواره فروش نوروزی اصناف در تهران از 20 اسفند و همچنین تخفیف 15 تا 20 درصدی در این جشنواره خبر داد.

- رییس اتاق اصناف تهران از آغاز جشنواره فروش نوروزی اصناف در تهران از 20 اسفند و همچنین تخفیف 15 تا 20 درصدی در این جشنواره خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم نوده فراهانی با بیان اینکه مشارکت برخی از اتحادیه ها در این جشنواره ضروری نیست، گفت: هدف از برگزاری این جشنواره فروش کالا و خدمات به قیمت مناسب به مردم در ایام شب عید است، لذا به تمام اتحادیه های صنفی ابلاغ شده هر واحد صنفی بخواهد می تواند در این جشنواره مشارکت کند و هیچ محدودیتی برای صدور مجوز شرکت در این جشنواره وجود ندارد.

رییس اتاق اصناف تهران هدف از برگزاری این جشنواره را عرضه کالا و خدمات با قیمت مناسب و سود کمتر به مصرف کنندگان عنوان کرد و گفت: در این جشنواره فروشندگان پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی، قنادی، فرش فروشی ها، مبل، لوازم خانگی، آجیل فروشان و به خصوص میوه فروشان مشارکت فعال دارند، زیرا در این ایام مردم به خرید این کالاها نیاز دارند و تاکید شده است که نظارت بر میوه فروشی ها بیشتر شود، تا میوه به قیمت مناسب در بین مردم توزیع شود.

معمولا قیمت میوه را عرضه و تقاضای بازار تعیین می کند و طبق هماهنگی های به عمل آمده با اتحادیه بارفروشان و ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 15 تا 20 درصدی جشنواره فروش نوروزی اصناف

تخفیف 15 تا 20 درصدی جشنواره فروش نوروزی اصناف