مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:402021-03-09سياسي

غرس نهال های مثمر در 500 امامزاده کشور


مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف گفت: هزاران نهال همزمان با روز درختکاری و هفته منابع طبیعی در راستای اشتغال زایی و مبارزه با آسیب های اجتماعی در 500 امامزاده کشور غرس شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین درختکاری همزمان با هفته درختکاری و منابع طبیعی به منظور اشتغال زایی با حضور در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) شهرری برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت الاسلام محمد نوروزپور مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در سازمان جنگل ها و مراتع و دیگر مسؤولان کشوری برگزار شد و در آستان این امامزاده واجب التعظیم قریب به 25 اصله درخت مثمر غرس شد.

حجت الاسلام محمد نوروزپور اظهار داشت: هر سال همزمان با روز درختکاری یک روز به بقاع متبرکه اختصاص دارد تا در این روز سنت حسنه درختکاری در بقاع متبرکه صورت بپذیرد و ترویج شود.

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام موسی کاظم (ع)، عنوان کرد: در جای جای ایران مردم از برکت وجود مقدس فرزندان امام موسی کاظم (ع) بهره مند هستند.

دو کاروان از سادات امامزادگان وارد ایران شدند که یک کاروان به سرپرستی حضرت فاطمه معصومه (س) و دیگر کاروان به سرپرستی حضرت احمد بن موسی شاه چراغ بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرس نهال های مثمر در 500 امامزاده کشور

غرس نهال های مثمر در 500 امامزاده کشور