مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-09اقتصادي

نظارت ها بر بازار تشدید شود/ توزیع بیش از 400تن مرغ و گوشت منجمد


رییس سازمان صمت گیلان با تأکید بر ضرورت تشدید نظارت ها بر بازار، گفت: از فردا بیش از 400 تن مرغ و گوشت منجمد در گیلان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد دلق پوش صبح سه شنبه در جلسه شورای اداری سازمان صمت گیلان با اشاره به روزهای پایانی سال و افزایش تقاضا مردم در زمینه کالاهای اساسی، اظهار کرد: نظارت ها بر بازار و اصناف باید تشدید شود.

وی با تأکید بر برخورد با متخلفان بازار به ویژه بازار مرغ، گفت: یکی از مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد این بوده که قطعه بندی مرغ در واحدهای صنفی عرضه گوشت مرغ ممنوع بوده و با متخلفان برخورد خواهد شد.

رییس سازمان صمت گیلان در ادامه از رؤسای ادارات صمت شهرستان ها خواست با نظارت دقیق بر بازار عرضه و توزیع اقلام اساسی در بازار را افزایش دهند.

وی با بیان اینکه این روند تا برقراری آرامش در بازار باید ادامه یابد، تصریح کرد: میزان عرضه مرغ تحویلی از جهاد کشاورزی به بازار به صورت دائم رصد شود تا دسترسی همه مردم به خرید مرغ تسهیل شود.

دلق پوش با اشاره به توزیع 300 تن مرغ منجمد و 174 تن گوشت قرمز منجمد در بازار استان، گفت: این کار از فردا به تدریج در سطح بازار استان تا زمان ایجاد تعادل انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت ها بر بازار تشدید شود/ توزیع بیش از 400تن مرغ و گوشت منجمد

نظارت ها بر بازار تشدید شود/ توزیع بیش از 400تن مرغ و گوشت منجمد