مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-09ورزشي

ثبت پرگل ترین پیروزی لیگ برتر بسکتبال به نام شیمیدر قم


تیم بسکتبال شیمیدر قم با اقتدار و کسب دو برد بالای 100 گل از مرحله نخست پلی آف عبور و به جمع تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال مردان ایران صعود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مرحله نخست پلی آف فصل 1400 – 1399 فنی شیمیدر به بازیکنان جوان و آینده دار این تیم فرصت خودنمایی داده و بازیکنان خارجی جدید نیز با سایر شیمیدری ها هماهنگ تر شوند.

بعد از برتری قاطع شیمیدر قم با نتیجه 109 بر 66 در نخستین بازی مرحله پلی آف برابر تیم خانه بسکتبال خوزستان، دومین بازی آنها عصر هجدهمین روز اسفند ماه 1399 در سالن بسکتبال آزادی بار دیگر جذاب و تماشایی بود و شیمیدر توانست این مسابقه را هم با نتیجه قابل ملاحظه و جالب 117 بر 59 به نفع خود تمام کند.

نماینده بسکتبال قم در تمام لحظات این بازی از تیم هفتم جدول رده بندی گروه نخست مرحله مقدماتی جلو بود و در روزی که جوان ها به خوبی مزد اعتماد کادر فنی را دادند، این برد پرگل برای شیمیدر به ثبت رسید و اتفاق ویژه این است که شیمیدر پرگل ترین پیروزی در فصل جاری لیگ برتر بسکتبال را به نام خود ثبت کرد.

تا این مقطع از فصل جاری رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور هیچ تیمی به اندازه شیمیدر نتوانسته به حریف مقابل خود گل بزند، بدین ترتیب شاگردان مصطفی هاشمی راهی مرحله یک چهارم نهایی شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت پرگل ترین پیروزی لیگ برتر بسکتبال به نام شیمیدر قم

ثبت پرگل ترین پیروزی لیگ برتر بسکتبال به نام شیمیدر قم