مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:302021-03-09اقتصادي

مناطق کمتر برخوردار محل اصلی شرکت های دانش بنیان نوع سوم می شود


مسئول دبیرخانه شرکت های دانش بنیان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه گفت: شرکتهایی که محل اصلی فعالیت آنها در مناطق کمتر برخوردار است در صورت دارا بودن شرایط تعیین شده دانش بنیان نوع 3 محسوب می شوند.

- شهبازیان امروز سه شنبه (19 اسفندماه) به صورت ویدئو کنفرانس در نشست بررسی مزیت شرکت های خلاق و دانش بنیان که با حضور صاحبان کسب و کارهای مستعد، در مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی شهرستان بیجار برگزار شد، اظهار کرد: شرط اصلی در شرکت های دانش بنیان، خصوصی یا تعاونی بودن آن هاست و شرکت های دولتی و موسسات و نهادهای عمومی نمی توانند از این قانون بهره مند شوند.

وی به مزایای شرکت های دانش بنیان اشاره کرد و گفت: بیش از120 برنامه حمایتی برای این شرکت ها وجود دارد که از جمله آن می توان به معافیت های مالیاتی، معافیت های گمرکی در واردات کالاها و خدمات مورد نیاز، تسهیلات ارزان قیمت (از چهار تا 12 درصد)، تسهیلاتی برای خرید و اجاره محل فعالیت، خرید ماشین آلات و تجهیزات خطوط تولید اشاره کرد که این موارد از طریق صندوق نوآوری و شکوفایی در اختیار شرکت ها قرار می گیرد.

مسئول دبیرخانه شرکت های دانش بنیان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه با اشاره به امریه سربازی به عنوان مزیت دیگری از شرکت های تعاونی بیان کرد: شرکت ها می توانند طی فرآیندی درخواست های خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق کمتر برخوردار محل اصلی شرکت های دانش بنیان نوع سوم می شود

مناطق کمتر برخوردار محل اصلی شرکت های دانش بنیان نوع سوم می شود