مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:202021-03-09پزشكي

کاهش قابل توجه ابتلا به کرونا با تغییر رژیم غذایی


متخصصان آمریکایی در مطالعه ای دریافتند، تغییر رژیم غذایی تاثیر قابل توجهی در کاهش خطر ابتلا به کرونا دارد.

- جی پلاس ، از زمان آغاز همه گیری کرونا اگرچه تلاش ها همه معطوف به کاهش شیوع ویروس بوده است، اما میلیون ها نفر در سراسر دنیا به طور همزمان با بیماری قلبی سر و کار مواجه بوده اند که از عوامل مهم افزایش خطر ابتلا به کووید-19 محسوب می شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ در مطالعه ای که تیمی از متخصصان قلب آمریکایی انجام دادند، مشخص شد که رژیم غذایی سالم برای قلب نه تنها خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش می دهد، بلکه در دفع کووید-19 نیز کمک می کند.

این متخصصان در مطالعه خود بیماری مرکب از نارسایی قلبی و ویروس کرونا را مورد بررسی قرار داده و نکات مهمی در این باره بیان کردند.

بیماری قلبی و کووید-19 سال گذشته این ویروس بیش از 400 هزار آمریکایی را از بین برد این در حالی است که بیماری های قلبی- عروقی به طور معمول هر 37 ثانیه جان یک نفر را می گیرد و طبق آخرین آمار 665 هزار آمریکایی بر اثر بیماری قبلی جان خود را از دست داده اند؛ علاوه بر این افراد مبتلا به بیماری قلبی در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به یک مورد شدید کووید-19 هستند و اگر دچار سایر بیماری های زمینه ای مانند دیابت، فشار خون بالا یا چاقی هستید هر دو بیماری می توانند تاثیر قابل توجهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قابل توجه ابتلا به کرونا با تغییر رژیم غذایی

کاهش قابل توجه ابتلا به کرونا با تغییر رژیم غذایی