مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:102021-03-09اقتصادي

200 میلیارد تومان تخلف میوه فروشان کشف شد


رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از انجام 294 هزار بازرسی ویژه بازار میوه خبر داد و گفت: در این زمینه تعداد 15 هزار و 495 فقره پرونده تخلف به ارزش 200 میلیارد تومان تشکیل و به سازمان تعزیرات ارسال شده است.

- رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از انجام 294 هزار بازرسی ویژه بازار میوه خبر داد و گفت: در این زمینه تعداد 15 هزار و 495 فقره پرونده تخلف به ارزش 200 میلیارد تومان تشکیل و به سازمان تعزیرات ارسال شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس تابش در جلسه ستاد تنظیم بازار درخصوص نظارت و بازرسی بر بازار میوه گفت: متوسط قیمت کشوری به عنوان قیمت متعارف بازار در نظر گرفته می شود و واحدهایی که قیمت متعارف را رعایت نکنند برخورد قانونی انجام خواهد شد.

وی تعداد بازرسی های ویژه بازار میوه را 294 هزار مورد عنوان کرد و افزود: در این زمینه تعداد 15 هزار و 495 فقره پرونده تخلف به ارزش 200 میلیارد تومان تشکیل و به سازمان تعزیرات ارسال شده است که امیدورایم در حداقل زمان ممکن رسیدگی و اجرای احکام در مورد این واحدها انجام شود.

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با تاکید بر ضرورت عرضه مرغ با قیمت مصوب، تصریح کرد: در بخش قطعه بندی و عرضه مرغ بصورت بسته بندی شده، واحدهای مربوطه در صورت عرضه کالا بالاتر از قیمت مصوب شده، یا باید اسنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 میلیارد تومان تخلف میوه فروشان کشف شد

200 میلیارد تومان تخلف میوه فروشان کشف شد