مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:102021-03-09اقتصادي

پستچی ها سرشان حسابی شلوغ شده است


افزایش حجم کاری باعث شده بود طی چند ماهه گذشته در توزیع برخی از مرسولات وقفه ایجاد شود ولی با اتخاذ تمهیداتی مبنی بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای توزیع، - ایسنا/البرز مدیرکل پست البرز گفت: افزایش حجم کاری باعث شده بود طی چند ماهه گذشته در توزیع برخی از مرسولات وقفه ایجاد شود ولی با اتخاذ تمهیداتی مبنی بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای توزیع، این مشکل حل شده است.

رضا حمیدپور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه با شیوع کرونا شاهد افزایش مرسولات پستی مردم بوده ایم، اظهار کرد: طی یکسالی که از شیوع کرونا می گذرد حجم خرید اینترنتی مردم بالا رفته و همین باعث شده مراکز پست استان با حجم زیادی از مرسولات برای توزیع مواجه باشند.

وی ادامه داد: البته طبق روال هر سال، در روزهای پایانی سال نیز شاهد افزایش مرسولات پستی مردم هستیم که این امر نیز کار مجموعه پست را دو چندان کرده است.

این مسئول اضافه کرد: افزایش حجم کاری باعث شده بود طی چند ماهه گذشته در توزیع برخی از مرسولات وقفه ایجاد شود ولی با اتخاذ تمهیداتی مبنی بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای توزیع، این مشکل حل شده است.

حمیدپور با اشاره به اینکه بیشتر مرسولاتی که با پست جابه جا می شوند به حوزه تجارت الکترونیک اختصاص دارد، تاکید کرد: در حال حاضر مرسولات وارده به مراکز پست استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پستچی ها سرشان حسابی شلوغ شده است

پستچی ها سرشان حسابی شلوغ شده است