مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:102021-03-09بين الملل

پیام پارلمان سوریه به اسد


پارلمان سوریه تاکید کرد، اینکه بشار اسد، رییس جمهور این کشور خبر ابتلا خود و همسرش به ویروس کرونا را اعلام می کند، شفافیت و صراحت ادبی او در برابر مردم را نشان می دهد.

- پارلمان سوریه تاکید کرد، اینکه بشار اسد، رییس جمهور این کشور خبر ابتلا خود و همسرش به ویروس کرونا را اعلام می کند، شفافیت و صراحت ادبی او در برابر مردم را نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، نمایندگان پارلمان سوریه با انتشار پیامی در صفحه رسمی این پارلمان در فیس بوک خطاب به بشار اسد، رییس جمهور این کشور اعلام کردند: شما همانگونه که در شرح شرایط موجود برای مردم کشور همواره صادق بودید، امروز با اعلام خبر ابتلای خود به کرونا، شفافیت و صراحت ادبی (اخلاقی و رفتاری) خود در برابر مردم را بار دیگر ثابت کردید.

در ادامه این پیام آمده است: قطعا این شرایط هرگز بشار اسد را از انجام مسؤولیت و وظایف ملی اش در برابر سوریه دور نخواهد کرد تا به این ترتیب میهن در سایه رهبری خردمندانه، حکیمانه و با بصیرت شما عزیز، بزرگ و با اقتدار در کنار مردم و ارتشش باقی بماند.

همچنین نمایندگان پارلمان سوریه برای اسد و همسرش ضمن آرزوی بهبودی هر چه سریعتر و پشت سر گذاشتن این بیماری تاکید کردند، به قدرت، توانایی و صبر عالی وی که در طول سال ها با مدیریت و عبور از سخت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام پارلمان سوریه به اسد

پیام پارلمان سوریه به اسد