مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:102021-03-09سياسي

شما زحمت را کم کنید ناکارآمدی دولت هم رخت می بندد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نجفقلی حبیبی که در تشکل های اصلاح طلب فعال است، به روزنامه آرمان گفت؛ مردم ما اعتراض دارند که چرا صدای ما در کشور شنیده نمی شود؟ مردم سؤال می کنند که چرا در این سال های اخیر هیچ فردی به اعتراضات ما پاسخ نداده است.

- یک فعال اصلاح طلب می گوید؛ مردم نگذارند دولت آینده دست افراد ناکارآمد بیفتد (!) به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نجفقلی حبیبی که در تشکل های اصلاح طلب فعال است، به روزنامه آرمان گفت؛ مردم ما اعتراض دارند که چرا صدای ما در کشور شنیده نمی شود؟ مردم سؤال می کنند که چرا در این سال های اخیر هیچ فردی به اعتراضات ما پاسخ نداده است.

وی افزود: از دیدگاه من مردم باید دوباره در انتخابات شرکت کنند و نگذارند که ریاست دولت در 4 سال آینده دست افراد نالایق بیفتد.

اگر مردم در انتخابات شرکت کردند و دوباره صدای آن ها شنیده نشد، آن ها می توانند به مسئولان کشور اعتراض کنند.

وقتی که مردم از حضور داشتن در انتخابات ممانعت کنند، قطعاً صدای آن ها در هیچ جایی شنیده نمی شود و در آن صورت مسئولان به کسانی که صحنه انتخابات را رها کردند، پاسخی نمی دهند.

اولین اصل اساسی این است که مردم صحنه انتخابات را رها نکنند و این موضوع را بدانند که اداره امور کشور براساس رأی آن ها اتفاق خواهد افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شما زحمت را کم کنید ناکارآمدی دولت هم رخت می بندد

شما زحمت را کم کنید ناکارآمدی دولت هم رخت می بندد