مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:052021-03-09اقتصادي

زعفران عطرین؛ فروشگاه آنلاین خرید زعفران ارگانیک و ایرانی


مجموعه زعفران عطرین علاوه بر انواع زعفران سرگل، زعفران سوپرنگین و زعفران پوشال، محصولات دیگری را نیز تولید و عرضه می کند که همگی به گونه ای با طلای سرخ در ارتباط هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، چه حسی به شما دست خواهد داد اگر خبری با این عنوان بشنوید، زعفران از انحصار ایران خارج شده است! همیشه پشت پرده خبری تکان دهنده مانند این موضوع، تحلیل های بسیاری انجام می گیرد که چرا و چطور چنین اتفاقی رخ داده؟ آیا ایران تنها تولیدکننده زعفران نیست؟ آیا قرار است در آینده صنعت زعفران ایران نیز مانند برخی دیگر از صنایع مهم و بومی این کشور، همچون کشتی به گِل نشسته ای باشد؟ این مطلب را با خروج انحصار زعفران از ایران آغاز کردیم، چون مهمترین خبر این روزهاست.

متأسفانه یک استراتژی نادرست در فروش پیاز زعفران به کشورهایی چون قطر، چین و افغانستان باعث قرار گرفتن صنعت زعفران ایران بر لبه تیغ شده است.

باتوجه به اینکه چین سابقه ای طولانی در کپی برداری از محصولات کشورهای مختلف داشته و توانسته اقتصاد کشورها را به خود وابسته کند، آیا نباید انتظار داشته باشیم که مدتی بعد زعفرانی بی کیفیت، بدون عطروبوی واقعی به عنوان زعفران چینی، افغانی یا قطری وارد ایران شود؟ حداقل 80% از بازار زعفران جهان را زعفران ایرانی تشکیل داده است و تمام دنیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زعفران عطرین؛ فروشگاه آنلاین خرید زعفران ارگانیک و ایرانی

زعفران عطرین؛ فروشگاه آنلاین خرید زعفران ارگانیک و ایرانی