مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:052021-03-09اقتصادي

نظارت بر بازار و اصناف استان سمنان منجر به ایجاد 4600پرونده شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از تشدید نظارت بر بازار و اصناف خبر داد و گفت: بیش از چهار هزار و 600 پرونده نظارتی از نتایج بازرسی ها در سطح استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی تشنه دل صبح سه شنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از 60 هزار بازرسی در سطح استان از مراکز تجاری و صنفی به انجام رسیده است، تاکید کرد: بیش از چهار هزار و 600 پرونده نظارتی نتیجه بازرسی ها بوده است.

وی با بیان اینکه استان سمنان نرخ مرغ را در حد نرخ های تعیین شده از سوی ستاد تنظیم بازار حفظ کرد، افزود: بازرسی ها در ایام پایانی سال تشدید خواهد شد و لازم است اصحاب رسانه در پوشش خبری این بازرسی ها اقدام کنند.

رییس سازمان صنعت؛ معدن و تجارت استان سمنان از توزیع میوه مورد نیاز مردم همزمان با روز بیست و هفتم اسفند ماه 99 خبر داد و گفت: سیب و پرتغال در زمره اقلامی هستند که در مکان های تعیین شده توسط صمت و فرمانداری ها و بر حسب نیاز و سهمیه هم شهرستان توزیع خواهد شد.

تشنه دل با اشاره به ذخیره بیش از یک هزار و 200 تن سیب و پرتغال در انبارها برای نیاز استان سمنان در شب عید، تاکید کرد: هیچ کمبودی از این لحاظ وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر بازار و اصناف استان سمنان منجر به ایجاد 4600پرونده شد

نظارت بر بازار و اصناف استان سمنان منجر به ایجاد 4600پرونده شد