مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:052021-03-09اقتصادي

افزایش ساعت کاری مراکز معاینه فنی/ تمهیدات مراکز در روزهای پایانی سال


مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران با اشاره به تمهیدات مراکز معاینه فنی در روزهای پایانی سال گفت: در حال حاضر در هیچ یک از مراکز صف انتظار بیش از نیم ساعت نداریم.

- حسین مقدم، مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره تمهیدات پایان سال مراکز معاینه فنی اظهارداشت: در حال حاضر روزانه در حدود 6 دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه می کنند و وضعیت مراکز در شرایط عادی است و در هیچکدام از مراکز صف انتظار بیش از نیم ساعت نداریم.

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران گفت: از سه سال گذشته جهت مدیریت صف و توزیع مراجعات در طول ایام سال اقداماتی از قبیل توسعه و افزایش مراکز معاینه فنی، افزایش ساعت کاری و فعالیت بعضی از مراکز در روزهای جمعه، استفاده از سامانه نوبت دهی اینترنتی و گسترش خدمات مربوط به مدیریت امور مشتریان انجام شده که خوشبختانه این وضعیت در ورود به  سال 1400 نشان می دهد این رویکرد و عملکرد ثمر بخش بوده و این مشکل که در روزهای انتهایی سال با شلوغی و صف در مراکز معاینه فنی مواجه باشیم کاملا مرتفع شده است.

وی در خصوص وضعیت کاری مراکز معاینه فنی شهر تهران در روزهای پایانی سال افزود: با توجه به مشمول معاینه شدن خودروها داخلی  تولید 1395 درسال آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ساعت کاری مراکز معاینه فنی/ تمهیدات مراکز در روزهای پایانی سال

افزایش ساعت کاری مراکز معاینه فنی/ تمهیدات مراکز در روزهای پایانی سال