مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-09بين الملل

ارتش لبنان: نقش ما در مذاکرات مرزی با اسراییل فنی است


فرمانده ارتش لبنان اعلام کرد، نقش ارتش در مذاکرات با رژیم صهیونیستی پیرامون ترسیم مرزها فنی است و هدفش حفظ حقوق لبنان و منابع ملی آن مطابق با قوانین بین المللی است.

- فرمانده ارتش لبنان اعلام کرد، نقش ارتش در مذاکرات با رژیم صهیونیستی پیرامون ترسیم مرزها فنی است و هدفش حفظ حقوق لبنان و منابع ملی آن مطابق با قوانین بین المللی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از العربیه، ژوزف عون، فرمانده ارتش لبنان در واکنش به روند مذاکرات غیر مستقیم پیرامون ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی گفت، مطمئنا نقش ارتش کاملا فنی است.

وی افزود: ما کاملا برای دستیابی به راه حلی که حقوق و منابع ملی ما را مطابق با قوانین بین المللی حفظ کند، مصمم هستیم و از عرصه سیاسی می خواهیم هیئت مذاکرات را حمایت و خواسته اش را از این هیئت مشخص کند.

موضوع ترسیم مرزها به ویژه مرزهای دریایی از زمانی که لبنان ترسیم مرزهای دریایی خود را در سال 2002 شروع کرد، روی روابط میان این کشور و رژیم صهیونیستی سایه انداخته است.

دولت لبنان در سال 2003 مرکز اقیانوس شناسی ساوثمسون را با همکاری دفتر هیدروگرافی انگلیس به انجام مطالعات جهت ترسیم مرزهای آب های منطقه ای و منطقه اقتصادی ویژه مامور کرد تا عملیات زمین شناسی را با هدف اکتشاف نفت و گاز انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش لبنان: نقش ما در مذاکرات مرزی با اسراییل فنی است

ارتش لبنان: نقش ما در مذاکرات مرزی با اسراییل فنی است