مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-09سياسي

جذب اقوام سببی و نسبی در شهرداری با وجود مصوبه «تعارض منافع »


رییس کمیته مشارکت های مردمی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با وجود مصوبه ی تعارض منافع در شورا همچنان شاهد هستیم که بعضا مدیران شهرداری اقوام سببی و نسبی خود را جذب سیستم شهرداری کرده اند لذا به شهرداری تهران تذکر می دهم که مصوبه تعارض منافع را به دقت در سیستم شهرداری انجام دهند.

- جذب اقوام سببی و نسبی در شهرداری با وجود مصوبه تعارض منافع رییس کمیته مشارکت های مردمی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با وجود مصوبه ی تعارض منافع در شورا همچنان شاهد هستیم که بعضا مدیران شهرداری اقوام سببی و نسبی خود را جذب سیستم شهرداری کرده اند لذا به شهرداری تهران تذکر می دهم که مصوبه تعارض منافع را به دقت در سیستم شهرداری انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت نظری در دویست و هفتاد و نهمین جلسه شورا در تذکری به شهرداری تهران گفت: با وجود مصوبه تعارض منافع که در شورای شهر به تصویب رسید اما همچنان شاهد هستیم که بعضا مدیران شهرداری مشخصا به عنوان مدیر کل اقوام سببی و نسبی خود را و یا همسرشان را جذب سیستم شهرداری می کنند لذا باید گفت این مصوبه شورا با دقت لازم دنبال نشده است.

وی افزود: لذا به شهرداری تهران تذکر می دهم که مصوبه تعارض منافع می بایست به دقت در سیستم شهرداری اجرا شود و جذب اقوام سببی و نسبی کاملا خلاف مقررات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب اقوام سببی و نسبی در شهرداری با وجود مصوبه «تعارض منافع »

جذب اقوام سببی و نسبی در شهرداری با وجود مصوبه «تعارض منافع »