مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 05:402021-03-09فناوري

وبینار بررسی راهکار های شهر های هوشمند در دوره فراگیری کوید-19


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، این وبینار با حضور محمد فرجود، - وبینار تخصصی و بین المللی سناریوی شهر های هوشمند در دوره فراگیری کوید-19 و پس از آن روز چهارشنبه 20 اسفند از ساعت 10:30 تا 12:30 با حضور مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران و چند چهره شناخته شده بین المللی به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، این وبینار با حضور محمد فرجود، مدیرعامل سازمان، اولیور روزنبرگ، رییس دپارتمان سلامت و دولت الکترونیک شهر وین، لی جاییونگ، رییس مرکز تحقیقات موسسه اسکان بشر کره جنوبی و آنیل بانسال، مشاور ارشد برنامه شهر هوشمند برگزار می شود.

همچنین زهیر صباغ پور آذریان، معاون امور بین الملل مرکز ارتباطات شهرداری تهران به عنوان مدیر پنل در این نشست تخصصی حضور دارد.

وبینار سناریوی شهر های هوشمند در دوره فراگیری کوید-19 و پس از آن که با همکاری سازمان فاوای شهرداری تهران، دبیرخانه تهران هوشمند و مرکز همکاری های تحول و پیشرفت برگزار می شود به مقایسه رویکرد های مختلف برای مقابله با تاثیرات پاندمی کرونا در شهر های هوشمند می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار بررسی راهکار های شهر های هوشمند در دوره فراگیری کوید-19

وبینار بررسی راهکار های شهر های هوشمند در دوره فراگیری کوید-19