مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 05:352021-03-09دانش

اساتید دانشگاه در انتخاب موضوع پژوهش های دانشجویی توجهی به نیاز های کشور ندارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سجاد روستایی، نماینده دانشجویان بسیجی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در حاشیه حضور منصور غلامی، - نماینده دانشجویان بسیجی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در حاشیه حضور وزیر علوم از مزرعه آموزشی و تحقیقاتی این پردیس در انتقاد به وضعیت آموزشی و مشکلات دانشجویان سخنرانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سجاد روستایی، نماینده دانشجویان بسیجی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در حاشیه حضور منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از مزرعه آموزشی و تحقیقاتی این پردیس در انتقاد به وضعیت آموزشی و مشکلات دانشجویان سخنرانی کرد.

روستایی با انتقاد از عملکرد اساتید دانشگاه در پروژه های درسی گفت: اساتید ما در راهنمایی برای انتخاب موضوعات تحقیقاتی به دانشجویان می گویند که موضوعاتی راحت تر را انتخاب کنند و توجهی به نیاز های کشور ندارند.

عضو بسیج دانشجویی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران افزود: یک دانشجو چند سال عمر خود را صرف تحصیل در دانشگاه و انجام تحقیقات می کند، اما مسئولان دانشگاه به فکر این نیستند که از ظرفیت علمی دانشجویان در حل مشکلات استفاده کنند و کسی نمی گوید که این پایان نامه ها و تحقیقات کجا قرار است استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید دانشگاه در انتخاب موضوع پژوهش های دانشجویی توجهی به نیاز های کشور ندارند

اساتید دانشگاه در انتخاب موضوع پژوهش های دانشجویی توجهی به نیاز های کشور ندارند