مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 04:102021-03-09دانش

چه کسانی مشمول سهمیه پذیرش در آزمون دکتری وزارت بهداشت هستند؟


همزمان با ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی (PH.

D ) و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، - همزمان با ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی (PH.

D ) و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، شرایط مشمولیت سهمیه های پذیرش در آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی 1400-1401 اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انواع و جزییات سهمیه های پذیرش در آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی 1400-1401 دانشگاه های علوم پزشکی کشور اعلام شد و بر این اساس اگر داوطلبی مشمول سهمیه رزمندگان یا بومی نباشد، سهمیه آزاد تلقی خواهد شد و در صورت عدم احراز حد نصاب نمره توسط داوطلبان سهمیه های بومی و رزمندگان، ظرفیت مربوطه به سهمیه آزاد تعلق خواهد گرفت.

سهمیه رزمندگان با توجه به تصویب قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسالمی ایران 25 درصد ظرفیت هر کد رشته محل به همسر و فرزندان شهدا و مفقودالاثران، آزادگان و همسر و فرزندان آنان، جانبازان 25 درصد و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی مشمول سهمیه پذیرش در آزمون دکتری وزارت بهداشت هستند؟

چه کسانی مشمول سهمیه پذیرش در آزمون دکتری وزارت بهداشت هستند؟