مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 21:552021-03-08بين الملل

عصائب اهل الحق:دست از مبارزه با تکفیری ها و حامیانشان برنمی داریم


دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق حمله نارنجکی شامگاه دوشنبه در مسیر حرکت زائران امام موسی کاظم(ع) در شمال بغداد را بزدلانه خواند و تاکید کرد الحشد الشعبی و نیروهای امنیتی عراق تروریسم را ریشه کن خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق در واکنش به حادثه حمله تروریستی به زائران حرم امام موسی کاظم(ع)  تاکید کرد که قدرت و اراده عراقی ها برای شکست تروریسم تکفیری ها و حامیانشان بیشتر خواهد شد.

شیخ الخزعلی طی پیامی در توییتر گفت:  ما بار دیگر با امام موسی کاظم(ع) در سالروز شهادت ایشان تجدید پیمان می کنیم که این حملات بزدلانه بر حرکت زائران هرگز تاثیری نخواهد گذاشت و قدرت و اراده و اصرار ما بر به شکست کشاندن و شکست تروریسم تکفیری ها و حامیان آنها بیشتر خواهد شد .

در ادامه این پیام آمده است: رزمندگان ما در الحشد الشعبی و نیروهای امنیتی به پیگرد این باندهای تروریستی و ریشه کن کردن آنها ادامه خواهند داد .

 انفجار شامگاه دوشنبه در  اطراف جسر الائمه در منطقه کاظمیه در شمال استان  بغداد که در مسیر زائران امام موسی بن جعفر (ع) و در پی پرتاب نارنجک صورت گرفت به مجروح شدن هشت نفر منجر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصائب اهل الحق:دست از مبارزه با تکفیری ها و حامیانشان برنمی داریم

عصائب اهل الحق:دست از مبارزه با تکفیری ها و حامیانشان برنمی داریم