مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 21:402021-03-08اقتصادي

با مسکن ملی حاتم بخشی نمی کنیم !


پروژه 3500 واحدی مسکن ملی بهارستان به ارزش 1500 میلیارد تومان اخیرا به یک شرکت ایرانی با مدیریت فردی ترک تبار سپرده شده که صدای انبوه سازان اصفهانی را درآورده است؛ - اصفهانی ها پیش از این نظرشان بر مبلغ متری 4.

2 میلیون تومان بوده و نهایتا پروژه با 2.

8 میلیون تومان در هر متر مربع به شرکت مذکور سپرده شده است؛ مدیرعامل عمران بهارستان می گوید که برخی انبوه سازان داخلی، کارنامه خود را در 3000 واحد مشارکتی بهارستان که از سال 1394 به دست گرفته و هنوز حتی به نیمه نرسانده اند پس داده اند، بنابراین نمی خواهیم و نمی توانیم از جیب متقاضیان حاتم بخشی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ماجرای استفاده از انبوه ساز ترک تبار که حاضر شده متری یک میلیون و 400 هرار تومان ارزان تر از پیمانکاران ایرانی 3500 واحد از 21 هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید بهارستان را اجرا کند و 10 روزی است کار را شروع کرده به جنجال کشیده شده است.

اصفهانی ها قیمت متری 4 میلیون و 200 هزار تومان را بر اساس تصمیم شورای مسکن استان در نظر داشتند ولی شورای هماهنگی مسکن به ریاست وزیر راه و شهرسازی حداکثر رقم احداث طرح اقدام ملی را 2 میلیون و 850 هزار تومان با تعدیل های بعدی به همه کشور ابلاغ کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با مسکن ملی حاتم بخشی نمی کنیم !

با مسکن ملی حاتم بخشی نمی کنیم !