مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 20:002021-03-08بين الملل

درخواست برای اتمام بازداشت خودسرانه 6 فعال بحرینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سازمان آمریکایی های حامی دموکراسی و حقوق بشر در بحرین که یک سازمان غیرانتقاعی است روز دوشنبه خواستار آزادی 6 فعال بحرینی شد که خودسرانه بازداشت شده اند.

- نهادهای بین المللی خواستار آزادی 6 فعال بحرینی شدند که خودسرانه توسط رژیم آل خلیفه بازداشت شده و زیر شکنجه از آنها اعتراف گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سازمان آمریکایی های حامی دموکراسی و حقوق بشر در بحرین که یک سازمان غیرانتقاعی است روز دوشنبه خواستار آزادی 6 فعال بحرینی شد که خودسرانه بازداشت شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، این 6 فعال بحرینی، علی مهدی عبد الحسین محمد علیوی، حسن أسد جاسم جاسم نصیف، حبیب حسن حبیب یوسف، علی أحمد علی أحمد فخراوی، محمد أحمد علی أحمد فخراوی و نوح عبدالله حسن احمد حسن العمروم هستند.

این نهاد اذعان داشت که فعالان بحرینی، بدون حکم قضایی بازداشت شدند و از سوی مسئولین سعودی برای گرفتن اعتراف از آنها مورد شکنجه قرار گرفتند که این امر نقض آشکار قوانین بین المللی است.

کمیته کاری بازداشت های خودسرانه سازمان ملل هم مجددا تاکید کرد که شش فعال بحرینی به شکلی خودسرانه بازداشت شدند، از آنها زیر شکنجه اعتراف گرفته شده است و موارد متعدد حقوق آنها توسط مقامات سعودی نقض ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست برای اتمام بازداشت خودسرانه 6 فعال بحرینی

درخواست برای اتمام بازداشت خودسرانه 6 فعال بحرینی