مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 20:002021-03-08سياسي

رویکرد تمدنی، جهانی نگر، تقریبی و وحدت آفرین بیانیه گام دوم


رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم رویکرد تمدنی و جهانی نگر دارد گفت: بیانیه گام دوم برای جهان اسلام سرنوشت و مقصدی مشترک متصور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو جهان اسلام که در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، به ارائه گزارشی از مقالات کمیسیون تخصصی برگزار شده پرداخت و گفت: در مقاله ای، آموزش عالی سه کشور ایران و عربستان و ترکیه از لحاظ ظرفیت های مختلف و شباهت و افتراق، بررسی شدند.

در کشور ترکیه تاکید بر مطالعات آینده پژوهی با توجه به داعیه احیای امپراتوری نو عثمانی از سطح مدارس و کودک و نوجوان شروع شده است که اخیراً در ایران هم مورد توجه قرار گرفته است.

آموزش عالی در عربستان به صورت خانواده محور پیگیری می شود.

توسعه دانشگاه ها و دانشجویان و اعضای هیأت علمی زن جز پیشرفت های ایران محسوب می شود و شکاف عمیق بین سیاست های عالی و سیاست های اعمالی در ایران بسیار خودنمایی می کند.

حجت الاسلام بابایی نیز با ارائه مختصری از مقالات ارائه شده در کمیسیون تخصصی دیگر این همایش گفت: با سختگیری و دقت نظرِ تمام به مقالات رسیده، مقالاتِ برگزیده انتخاب شده اند.

مقاله ظرفیت های جمهوری اسلامی در تقویت جریان دانش اسلامی ، ظرفیت های ادبیات پایداری در آینده جمهوری اسلامی ایران و همچنین مقاله آینده نظم تمدن در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد تمدنی، جهانی نگر، تقریبی و وحدت آفرین بیانیه گام دوم

رویکرد تمدنی، جهانی نگر، تقریبی و وحدت آفرین بیانیه گام دوم