مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 19:402021-03-08اقتصادي

بازگشت 1400 واحد راکد به چرخه تولید


معاون صنعتی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در 11 ماه امسال بیش از یک هزار و 400 واحد راکد و نیمه تعطیل در کشور به چرخه تولید بازگشته اند.

- ایسنا/اردبیل معاون صنعتی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در 11 ماه امسال بیش از یک هزار و 400 واحد راکد و نیمه تعطیل در کشور به چرخه تولید بازگشته اند.

مهدی صادقی نیارکی روز دوشنبه 18 اسفندماه در مراسم تجلیل از صنعتگران و تولیدکنندگان استان اردبیل اظهار کرد: با فعال شدن این واحدهای صنعتی و تولیدی راکد در سال جهش تولید زمینه اشتغال 9 هزار نفر فراهم آمده است.

وی به دو دغدغه و چالش کشور در سالجاری اشاره کرد و گفت: در کنار شیوع کرونا که مشکلات اقتصادی را در دنیا به وجود آورد، ما با تشدید تحریم های ظالمانه استکبار جهانی روبه رو شدیم که این تحریم ها آثار و تبعاتی را در معیشت مردم و تولید واحدهای صنعتی به همراه داشته است.

معاون صنعتی وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: با رهنمودهای مقام معظم رهبری سختکوشی مسئولان و حضور مردم در صحنه بسیاری از این مشکلات و دغدغه ها رفع شد ولی همچنان نگران تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی و صنعتی هستیم چرا که صاحبان این واحدها علاقمند به فعالیت اقتصادی در دو و سه شیفت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 1400 واحد راکد به چرخه تولید

بازگشت 1400 واحد راکد به چرخه تولید