مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 19:402021-03-08اقتصادي

توسعه اقتصادی در مناطق محروم کمک به حل مشکلات امنیتی است


با توسعه اقتصادی در مناطق محروم جنوب استان کرمان و ایجاد امید و انگیزه برای مردم، مشکلات امنیتی نیز حل خواهد شد.

- ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان گفت: با توسعه اقتصادی در مناطق محروم جنوب استان کرمان و ایجاد امید و انگیزه برای مردم، مشکلات امنیتی نیز حل خواهد شد.

سردار عبدالرضا ناظری در نشست سه جانبه با مدیرکل کمیته امداد و مدیر شعب پست بانک استان کرمان به منظور بررسی راهکارهای توسعه اقتصادی در مناطق محروم جنوب کرمان اظهار کرد: براساس مطالعات و برآوردهای انجام شده کارشناسان معاونت اجتماعی پلیس در مناطق محروم جنوب استان کرمان توجه به توسعه اقتصادی و امنیتی در این مناطق یک ضرورت و نیاز جدی است.

وی با اشاره به اینکه با توسعه اقتصادی در این مناطق شاهد حل مشکلات امنیتی نیز خواهیم بود، افزود: توسعه اقتصادی با دادن وام به مردم و رها کردن این مسئله اصلا کار خوبی نیست و پلیس تا آخرین لحظات برای رسیدن به نقطه مطلوب این حوزه در کنار کمیته امداد و مردم شریف این مناطق خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: هدف ما در بررسی راهکارهای توسعه اقتصادی رسیدن به نقطه مطلوب است و انتظار نداریم بدون کارشناسی کاری انجام شود و لازم است به گونه ای برنامه ریزی کنیم که فعالیت های اقتصادی در این مناطق باعث آسیب به مردم نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه اقتصادی در مناطق محروم کمک به حل مشکلات امنیتی است

توسعه اقتصادی در مناطق محروم کمک به حل مشکلات امنیتی است