مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 19:302021-03-08سياسي

نمایندگان به دنبال راهکارهای حقوقی بازگرداندن لوایح FATF به مجلس هستند


حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رییسه مجلس در مورد بازگشت لوایح FATF به مجلس گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام این اختیار را دارد که این لوایح را به مجلس بازگرداند که البته با این کار هم بررسی های بیشتری در مورد این لوایح در مجلس انجام خواهد شد و هم کار مجمع تشخیص .

- حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رییسه مجلس در مورد بازگشت لوایح FATF به مجلس گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام این اختیار را دارد که این لوایح را به مجلس بازگرداند که البته با این کار هم بررسی های بیشتری در مورد این لوایح در مجلس انجام خواهد شد و هم کار مجمع تشخیص مصلحت نظام با این کار سبک تر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی گفت: به دنبال راهکارهای حقوقی هستیم که دو لایحه مربوط به FATF از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام به مجلس شورای اسلامی بازگردانده شود.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با تصریح بر اینکه از مجمع تشخیص مصلحت نظام می خواهیم تا لوایح CFT و پالرمو را برای بررسی بیشتر به مجلس بازگرداند گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام این اختیار را دارد که این لوایح را به مجلس بازگرداند که البته با این کار هم بررسی های بیشتری در مورد این لوایح در مجلس انجام خواهد شد و هم کار مجمع تشخیص مصلحت نظام با این کار سبک تر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان به دنبال راهکارهای حقوقی بازگرداندن لوایح FATF به مجلس هستند

نمایندگان به دنبال راهکارهای حقوقی بازگرداندن لوایح FATF به مجلس هستند