مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 19:202021-03-08بين الملل

عملیات یمن علیه ریاض کاملا دفاعی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن و رییس هیأت مذاکره کننده صنعاء، شامگاه امروز (دوشنبه)، - سخنگوی جنبش انصارالله یمن ضمن تأکید بر دفاعی بودن حملات نیرو های مسلح این کشور، گفت افرادی که با ائتلاف سعودی ابراز همبستگی می کنند، این ائتلاف را بیشتر به غرق شدن در باتلاق یمن می کشانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن و رییس هیأت مذاکره کننده صنعاء، شامگاه امروز (دوشنبه)، بر دفاعی بودن حملات ارتش یمن علیه متجاوزان تأکید کرد.

سخنگوی انصارالله در حساب کاربری خود در شبکه توییتر نوشت: کسانی که با ائتلاف متجاوزان همبستگی می کنند، آن ها را بیشتر به غرق شدن در باتلاق یمن و راه اشتباه می کشانند بی آنکه جز بیانیه چیزی به آن ها بدهند .

محمد عبدالسلام ادامه داد: ما به آن ها می گوییم، با تحریک متجاوز به ادامه تجاوز و محاصره یمن، صلح جو نخواهید بود .

عبدالسلام در بخش پایانی خود تأکید کرد: در راستای عمل به اصل دفاع از خود، تأکید می کنیم که عملیات های ما کاملا دفاعی هستند .

علی رغم آنکه ائتلاف سعودی و آمریکا مدعی هستند ارتش یمن به عربستان سعودی تعرض می کند، صنعاء بار ها تأکید کرده است که تمام حملات در دفاع از خود و در پاسخ به محاصره و ادامه تجاوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات یمن علیه ریاض کاملا دفاعی است

عملیات یمن علیه ریاض کاملا دفاعی است