مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 19:152021-03-08اقتصادي

ایجاد 1400 فرصت شغلی برای بانوان استان سمنان


مشاور امور بانوان رییس کمیته امداد گفت: هم افزایی مسؤولان منجر به ایجاد یک هزار و 400 فرصت شغلی ویژه بانوان استان سمنان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مریم کارگر نجفی عصر امروز در جشن ایجاد یک هزار و 400 فرصت شغلی برای بانوان استان سمنان که در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: هم افزایی مسؤولان منجر به ایجاد 1400 فرصت شغلی ویژه بانوان استان سمنان شده است و بانک ها کمک شایانی در پرداخت تسهیلات داشتند.

وی با بیان اینکه ایجاد درآمد باثبات برای بانوان در مشاغل مورد تأکید است، اضافه کرد: ایجاد اشتغال یکی از کارهای سخت است و سخت تر برای زنان به خصوص برای کسانی که سطح سواد پایین تری قرار دارند.

مشاور امور بانوان رییس کمیته امداد افزود: یک سوم زنان سرپرست خانوار کشور تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که 63 درصد از مددجویان عادی و 53 درصد در قالب تبصره 14 را بانوان تشکیل می دهند.

کارگر نجفی با بیان اینکه در تمام فعالیت های کمیته امداد، توجه به خانواده مورد تأکید است، ادامه داد: توسعه اشتغال خرد خانگی به دلیل تحکیم بنیان خانواده مورد تأکید کمیته امداد است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد استان سمنان تاکنون با ارائه طرح های نوین گام های مؤثری در توانمندی مددجویان برداشته و این طرح ها در آستانه ملی شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 1400 فرصت شغلی برای بانوان استان سمنان

ایجاد 1400 فرصت شغلی برای بانوان استان سمنان