مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 19:152021-03-08سياسي

تقوی: وحدت و انسجام نیروهای انقلابی نزدیک است


نایب رییس شورای وحدت اصولگرایان گفت: وحدت و یکی شدن نیروهای انقلابی و ولایی را نزدیک می بینم و ان شاءالله با یک حرکت عظیم و وحدت مثال زدنی دوستان را امیدوار و دشمنان را ناامید خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی در نشست جوانان، پیشران انتخابات 1400، بر اهمیت توجه به سرمایه های انسانی کشور به ویژه جوانان تاکید کرد و گفت: دو نکته مهم در رابطه با بحث جوانان موردنظر است.

نکته اول این که استفاده از جوانان به جهت توان فکری و بدنی و قوای جوانی بسیار موثر است و باید در عرصه های مختلف از جوانان استفاده شود و نکته دوم توجه و به کارگیری جوانان برای آینده کشور و بقای نظام و انقلاب امری ضروری و حتمی است.

ما حضور جوانان را راهگشای مشکلات و عامل حل بسیاری از مشکلات می دانیم.

تقوی ادامه داد: جامعه روحانیت مبارز بحث شورای وحدت را مطرح کرده زیرا وحدت را یک امر حیاتی و مهم برای حفظ انقلاب و کشور می داند و اصولاً انقلاب و جنگ با وحدت به پیروزی رسید و جامعه روحانیت مبارز نیز وحدت را سرلوحه کارش قرار داده و دست برادری و وحدت را به سوی همه قشرها و تشکل هایی که پشت سر رهبری هستند دراز می کند و همواره سیاست های خود را مبتنی بر فرمایشات و خط مشی های رهبری تبیین کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقوی: وحدت و انسجام نیروهای انقلابی نزدیک است

تقوی: وحدت و انسجام نیروهای انقلابی نزدیک است