مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 19:102021-03-08اقتصادي

وزیر کار: شرایط زندگی بازنشستگان از ابتدای سال 1400 مطلوبتر می شود


وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اشاره به افتتاح مراکز مثبت زندگی بهزیستی گفت: امروز 2492 مرکز ارائه خدمات به وسیله 11 هزار مددکار، جامعه شناس و روانشناس آن هم از متخصصان بومی که به زبان و آداب و رسوم مردم منطقه آشنا هستند به مردم خدمت ارائه می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شریعتمداری در آیین بهره برداری از طرح های ملی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی رییس جمهور اظهار کرد: یکی از طرح های مهمی که امروز افتتاح می شود، عظیم پروژه اجتماعی دولت تدبیر و امید و بهزیستی در محلات یا مثبت زندگی است.

در واقع سازمان بهزیستی را به محلات کشور بردیم.

وی افزود: تا کنون همه خدمات بهزیستی در عرصه های گوناگون در حداکثر 300 نقطه از کشور ارائه می شد اما امروز 2492 مرکز ارائه خدمات به وسیله 11 هزار مددکار، جامعه شناس و روانشناس آن هم از متخصصان بومی که به زبان و آداب و رسوم مردم منطقه آشنا هستند خدمت ارائه می دهند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه با این کار، تحول بزرگی در عرصه فعالیت های اجتماعی کشور رخ داده گفت: امروز را یکی از بهترین روزهای کاری و زندگی خودم می دانم زیرا همکارانم موفق شدند این مجموعه عظیم را با دانش و تخصص و مهارت دایر کرده و برای ارتقای سطح ارائه خدمات در جامعه به کار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کار: شرایط زندگی بازنشستگان از ابتدای سال 1400 مطلوبتر می شود

وزیر کار: شرایط زندگی بازنشستگان از ابتدای سال 1400 مطلوبتر می شود