مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 18:552021-03-08اجتماعي

هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی/ بارش های رگباری برف و کاهش دما در راه است


طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی از روز پنجشنبه 21 اسفندماه، خراسان رضوی تحت تأثیر سامانه ناپایدار و بارش زا قرار خواهد گرفت که پیامد آن افزایش شدت وزش باد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه ای نسبت به وضعیت جوی روزهای آینده هشدار نارنجی داد.

طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی از روز پنجشنبه 21 اسفندماه، خراسان رضوی تحت تأثیر سامانه ناپایدار و بارش زا قرار خواهد گرفت که پیامد آن افزایش شدت وزش باد، وقوع بارش های رگباری باران و برف توام با کاهش دما در سطح استان خواهد بود.

توصیف ناپایداری مورد انتظار شامل افزایش شدت وزش باد، وقوع بارش های رگباری باران و برف، بارش تگرگ، آبگرفتگی، افزایش آب رودخانه ها، و روز شنبه به وقوع می پیوندد.

همچنین بارش پراکنده برف به ویژه در نیمه شمالی و وزش باد شدید در غالب نقاط استان(که در برخی از نقاط به ویژه نوار شرقی) توام با گردوخاک و احتمال بروز خسارت، قابل پیش بینی است.

بر این اساس، وزش باد شدید با احتمال بروز خسارت، بارش تگرگ، رعد وبرق، آبگرفتگی، کولاک برف، یخ زدگی معابر و محورها مخاطرات پیش بینی شده در این هشدار هستند.

زمان شروع این شرایط ناپایدار پنج شنبه و زمان پایان یکشنبه 24 اسفندماه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی/ بارش های رگباری برف و کاهش دما در راه است

هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی/ بارش های رگباری برف و کاهش دما در راه است