مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 18:452021-03-08ورزشي

مشکل ملی پوش شیرازی اسکی بانوان مرتفع می شود


مشکل بانوی ملی پوش اسکی در حال بررسی است و به زودی مرتفع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، روز گذشته پستی مبنی بر استعفای ملی پوش شیرازی اسکی بانوان در فضای اینستاگرام دست به دست شد، پستی که گویا ناشی از دلگیری فروغ عباسی از فدراسیون اسکی است.

این بانوی ملی پوش در بخشی از این پست ویدیویی عنوان کرد: نمی دانم جنس طلا و نقره مدال هایم واقعی است و وزنشان چند گرم است، چون تا به امروز تنها ارزش معنویشان برایم مهم بود؛ اما امروز برای تمرینات تیم ملی باید روزانه چند صد هزار تومان بابت بلیط پیست و ایاب و ذهاب بپردازم.

من، فروغ عباسی، متولد شیراز ِایران، ورزشکارِ ورزشکارِ ورزشکار، پس از سال ها تمرین و افتخارآفرینی در بالاترین سطح، آن هم برای کشورم، احساس ترس می کنم.

پس با کمال ناراحتی در سن 26 سالگی تلاش بی وقفه خود در زمینه اسکی حرفه ای را خاتمه می دهم و از تیم ملی خداحافظی خود را اعلام می کنم اما همچنان در ورزش به کار خود ادامه می دهم، باشد که برای افتخارآفرینی در ورودی هیچ مجموعه ورزشی، گردن کج نکنم.

در پی انتشار این پست، موضوع را از سوی مدیرکل ورزش و جوانان فارس پیگیری کردیم.

عباس حاجی زاده در گفتگو با فارس با تاکید بر دل نگرانی فروع عباسی از فدراسیون اظهار داشت: در یکی از پیست های اسکی در تهران برخورد نامناسبی با وی صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل ملی پوش شیرازی اسکی بانوان مرتفع می شود

مشکل ملی پوش شیرازی اسکی بانوان مرتفع می شود