مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 18:302021-03-08سياسي

امروز امنیت کشور در گرو دفاع و امنیت دانش بنیان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی طهرانچی ظهر امروز (دوشنبه، 18 اسفند) در حاشیه امضاء توافق نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با ستاد کل نیرو های مسلح در جمع خبرنگاران با اشاره به این که امروز فرصتی شد تا در دو موضوع علم و فناری و مهارت .

- رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این که امروز با دشمنانی سروکار داریم که از آخرین بهره های علم و فناوری استفاده می کنند، گفت: امنیت کشور در گرو دفاع دانش بینان و امنیت دانش بنیان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی طهرانچی ظهر امروز (دوشنبه، 18 اسفند) در حاشیه امضاء توافق نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با ستاد کل نیرو های مسلح در جمع خبرنگاران با اشاره به این که امروز فرصتی شد تا در دو موضوع علم و فناری و مهارت آموزی توافق نامه هایی بین ستاد کل نیرو های مسلح و دانشگاه آزاد اسلامی به امضا برسد، اظهار داشت: ما امروز با یک رشدیافتگی بسیار نایابی در سطح نیرو های مسلح و ستاد کل نیرو های مسلح مواجه هستیم.

وی با بیان این که در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی نقشه جامع علم و فناوری نیرو های مسلح به تصویب رسید، گفت: برای این که این موضوع عملیاتی شود، باید نهاد علم و نهاد امنیت و دفاع با هم راهکار های آن را پیدا و پیاده کنیم؛ این توافق نامه به ما کمک می کند که نقش آفرینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز امنیت کشور در گرو دفاع و امنیت دانش بنیان است

امروز امنیت کشور در گرو دفاع و امنیت دانش بنیان است