مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 18:252021-03-08اجتماعي

حدود 30 درصد از دانش آموزان کشور اضافه وزن دارند


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه حدود 30 درصد از دانش آموزان کشور اضافه وزن دارند، گفت: تنها تهدیدی که در حال حاضر متوجه دانش آموزان است کرونا نیست و باید تعادلی هوشمند بین ملاحظاتی که از ناحیه کرونا دانش آموزان را  تهدید می کند و سایر خطرات در خانه ماندن، - ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه حدود 30 درصد از دانش آموزان کشور اضافه وزن دارند، گفت: تنها تهدیدی که در حال حاضر متوجه دانش آموزان است کرونا نیست و باید تعادلی هوشمند بین ملاحظاتی که از ناحیه کرونا دانش آموزان را  تهدید می کند و سایر خطرات در خانه ماندن، ایجاد کنیم.

محسن حاجی میرزایی در مراسم افتتاح دهکده ورزش دانش آموزی آذربایجان شرقی، تأکید کرد: سلامت و تربیت جسمی همانند تربیت روانی، اجتماعی، اخلاقی، سیاسی و اقتصادی مهم بوده و بخشی از فرآیند تربیت است.

وی افزود: در شبکه شاد زنگی به نام ورزش صبحگاهی داریم که دانش آموزان هر روز با مراجعه به آن می توانند روز خود را با ورزش شروع کنند.

استاندار آذربایجان شرقی هم در این مراسم وظیفه آموزش و پرورش را انسان سازی عنوان کرد و گفت: راهبرد دشمنان، تضعیف نهاد خانواده و تعلیم و تربیت است که تحقق همین امر برای فروریختن بنیان جامعه کافی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 30 درصد از دانش آموزان کشور اضافه وزن دارند

حدود 30 درصد از دانش آموزان کشور اضافه وزن دارند