مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 18:152021-03-08فناوري

وزیر ارتباطات برای تحقق وعده اش به هرمزگان می آید


وزیر ارتباطات که شش ماه پیش وعده بهبود وضعیت ارتباطی در بشاگرد و کوهشاه احمدی را داده بود، فردا برای بازید و افتتاح از پروژه های متعدد ارتباطی این منطقه به بشاگرد سفر می کند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی امشب در گفت وگویی خبری با اشاره به سفر دو روزه آذری جهرمی به هرمزگان اظهار کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر دو روزه به استان هرمزگان ، ضمن بازدید از روستاهای شهرستان بشاگرد، پروژه های توسعه ارتباطات و دسترسی روستاهای استان هرمزگان به اینترنت را افتتاح می کند.

وی عنوان کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز سه شنبه 19 اسفند در نخستین روز سفر به هرمزگان، در بازدید از روستاهای شهرستان بشاگرد، آخرین وضعیت پروژه های ارتباطات و فناوری اطلاعات در این شهرستان را مورد بررسی قرار می دهد.

استاندار هرمزگان ادامه داد: روز چهارشنبه 20 اسفند و در دومین روز سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به هرمزگان، پروژه های توسعه ارتباطات و دسترسی روستاهای شهرستان بشاگرد و کوهشاه احمدی شهرستان حاجی آباد به اینترنت پر سرعت همراه، افتتاح خواهد شد.

استاندار هرمزگان افزود: در سفر 6 ماه قبل وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به هرمزگان، اجرای این پروژه های مهم مصوب و تاکید شد که تا بیستم اسفند ماه به بهره برداری برسند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات برای تحقق وعده اش به هرمزگان می آید

وزیر ارتباطات برای تحقق وعده اش به هرمزگان می آید