مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 18:052021-03-08سياسي

مرکز مطالعات استراتژیک استان سمنان تأسیس شد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: طرح ابتکاری مرکز مطالعات استراتژیک مبتنی بر آینده پژوهی در استان سمنان تأسیس شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حبیب الله خجسته پور عصر امروز در همایش ویدئوکنفرانسی معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداران سراسر کشور به ریاست عرف، معاون سیاسی وزیر کشور در سالن جلسات کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: مرکز مطالعات استراتژیک استان سمنان به دستور استاندار سمنان و باهدف تقویت فرهنگ کارگروهی، کانالیزه کردن فرآیند تصمیم سازی و بهره مندی از تفکرات و ایده های نوین نیروهای توانمند و بومی استانداری سمنان و فرمانداری های تابعه تأسیس شده است.

وی تصریح کرد: مرکز مطالعات استراتژیک استان سمنان تاکنون موفق به اجرای 2 پروژه آینده پژوهی در سطح ملی و استانی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: پروژه آینده پژوهشی برای شناسایی متغیرهای اثرگذار بر آینده کشور و استان در طول سه ماه و با مشارکت حداکثری نیروهای توانمند و جوان از بدنهٔ وزارت کشور و ذیل پلتفرم مرکز مطالعات استراتژیک استان صورت پذیرفت.

خجسته پور خاطرنشان کرد: استفاده از نیروهای بومی وزارت کشور، استفاده از 6 روش مطالعاتی و پنج نرم افزار کاربردی و تحلیل یک هزار و 918 سناریو ممکن ازجمله مشخصات این پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز مطالعات استراتژیک استان سمنان تأسیس شد

مرکز مطالعات استراتژیک استان سمنان تأسیس شد