مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 18:002021-03-08ورزشي

امضای تفاهم نامه با باشگاه های حرفه ای گام بزرگی در ارائه خدمات به ورزشکاران است


رییس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان علاوه بر شرح اقدامات این هیئت در سال جاری و اهداف آن برای سال آینده، از پیشگام شدن اصفهان برای اجرای طرح «نسخه سبز» به صورت آزمایشی به منظور درمان ورزشی بیماران و گروه های خاص خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان علاوه بر شرح اقدامات این هیئت در سال جاری و اهداف آن برای سال آینده، از پیشگام شدن اصفهان برای اجرای طرح نسخه سبز به صورت آزمایشی به منظور درمان ورزشی بیماران و گروه های خاص خبر داد.

احمد باقری مقدم در گفت وگو با ایسنا درباره عملکرد این هیئت در سال 1399، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در جهان، توجه به بحث کنترل و نظارت بر جلوگیری از شیوع کرونا در جامعه ورزش نیز به وظایف هیئت پزشکی ورزشی اصفهان اضافه شد، چرا که حفظ سلامت ورزشکاران اهمیت ویژه ای دارد.

وی ادامه داد: پس از یک دوره قرنطینه شدید در اوایل سال جاری، به تدریج با کمک فدراسیون گشایش هایی مشروط به نظارت هیئت های پزشکی ورزشی در برخی از رشته ها اتفاق افتاد.

رییس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان، تصریح کرد: تلاش شد تا با حداقل انتقال ویروس مسابقات برگزار شود.

حرکت مثبت دیگری که در این فرآیند اتفاق افتاد، انتقال باشگاه های ورزشی از گروه 3 به 2 بود که باعث کاهش محدودیت برای آن ها شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه با باشگاه های حرفه ای گام بزرگی در ارائه خدمات به ورزشکاران است

امضای تفاهم نامه با باشگاه های حرفه ای گام بزرگی در ارائه خدمات به ورزشکاران است