مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 17:552021-03-08سياسي

نیازمند همکاری همگان جهت بازسازی مناطق زلزله زده


نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازسازی منازل آسیب دیده از زلزله بسیار مهم است و در این زمینه نیازمند همکاری همگان جهت بازسازی و نوسازی مناطق زلزله زده هستیم.

- آیت الله سیدنصیر حسینی ظهر امروز در دیدار هیئت اعزامی از دفتر آیت الله سید علی سیستانی، مرجع تقلید شیعیان عراق، افزود: تعداد بسیاری از مراجع معظم تقلید با زلزله زدگان شهر سی سخت ابراز همدردی کردند و این کار آن ها باعث محبوبیت بیشتر آن ها بین مردم می شود.

وی از ابراز همدردی دفتر مرجع عالی قدر شیعیان عراق با زلزله زدگان شهر سی سخت تشکر و تصریح کرد: مراجع معظم تقلید همیشه در صحنه حضور دارند و این حضور باعث دلگرمی و قوت قلب مردم می شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: توجه مراجع تقلید به مردم به ویژه اقشار آسیب دیده از زلزله باعث تقویت بنیه دینی و اعتماد بیشتر آن ها به مرجعیت شده است.

آیت الله حسینی در ادامه با اشاره به تخریب بیش از هزار و 200 منزل در زلزله سی سخت و نیاز به بازسازی این واحدها، تاکید کرد: بیش از 2 هزار واحد نیز احتیاج به تعمیر دارند.

وی به تسهیلاتی که برای تعمیر و ساخت این منازل آسیب دیده در نظر گرفته شده اشاره و بیان کرد: با توجه به وضعیت کنونی اقتصادی جامعه، این مبلغ متناسب با خسارت ها نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند همکاری همگان جهت بازسازی مناطق زلزله زده

نیازمند همکاری همگان جهت بازسازی مناطق زلزله زده