مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 17:552021-03-08سياسي

انقلاب صلابت و اقتدار را از مردم کسب کرده است


انقلاب اسلامی اقتدار و صلابت خود را از مردم و الگوی خود را از عاشورا کسب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی شامگاه دوشنبه در دیدار اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای مازندران با بیان اینکه ️دوام نظام به حضور و بروز مردم است، افزود: این انقلاب مشروعیت فقهی و الهی خود را از بعثت و غدیر، الگوی خود را از عاشورا، قدرت و اقتدار و صلابت را از مردم گرفته و فلسفه و معنا و مفهوم خود را از انتظار گرفته است.

وی گفت: انقلاب فرصت حضور مردم و تصمیم گیری مردم و قدرت انتخاب را فراهم کرده و شکر این نعمت در انتخاب اصلح است و اگر انتخابات حداکثری و همگانی داشته باشیم و دشمن ببیند ملت پای نظام و انقلاب خود ایستاده است، ناامید می شود و از فشارها و تحریم ها مأیوس خواهد شد.

آیت الله لایینی با عنوان اینکه آنچه هیئت نظارت باید جدی بگیرد، نظارت است و نباید چشم ها را روی هم گذاشت و تایید صلاحیت کرد زیرا این مسئله مشکلات زیادی را برای ما ایجاد خواهد کرد، ادامه داد: بررسی درستی داشته باشید و کسانی را تایید کنید که واقعاً صالح و اصلح باشند ولو تعدادشان زیاد نباشد.

امام جمعه ساری با تاکید براینکه اگر هیئت نظارت کار خود را جدی نگیرد در فسادهای بعدی افراد تأیید صلاحیت شده، سهیم خواهد بود، افزود: در تایید صلاحیت ها علاوه بر س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب صلابت و اقتدار را از مردم کسب کرده است

انقلاب صلابت و اقتدار را از مردم کسب کرده است