مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 17:552021-03-08سياسي

کنگره ملی 6300 شهید لرستان به میزبانی پلدختر برگزار می شود


مسئول ستاد اجرایی کنگره شهدا در استان گفت: کنگره 6300 شهید استان لرستان سال آینده برگزار می شود.

- محمد محمودوند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در پل دختر، اظهار داشت: کنگره شهدای استان لرستان در اواخر سال 1400 یا به لحاظ شرایط به منصه ظهور می رساند.

وی افزود: استاندار لرستان به عنوان رییس و فرمانده سپاه استان دبیر ستاد اجرایی کنگره 6300 شهید لرستان هستند و در شهرستان ها فرمانداران به عنوان رییس این ستاد،فعالیت هایی که انجام می شود را پیگیری ،مطالبه و بر آن نظارت می کنند.

محمودوند یادآور شد: این کنگره بر اساس فرمایشات امامین انقلاب و مطالبه مقام معظم رهبری در راستای اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، به عنوان نیاز اساسی کشور در لرستان برگزار می شود.

وی افزود: پل دختر از مناطقی است که در دوران دفاع مقدس علاوه بر این که قدم گاه شهدا و رزمندگان اسلام به مناطق جنوب بوده،از شهرستان هایی است که برای نخستین بار در استان مورد اصابت و بمباران حملات هوایی دشمن قرار گرفت.

مسئول ستاد اجرایی کنگره در استان گفت: رزمندگان زیادی از شهرستان پل دختر به جبهه های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس اعزام شدند و با وجود شهدای شاخص،رزمندگان این منطقه نیز در این دوران نشانه هایی از ایثار و شجاعت از خود برجای گذاشتند که نیاز به روایت گری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره ملی 6300 شهید لرستان به میزبانی پلدختر برگزار می شود

کنگره ملی 6300 شهید لرستان به میزبانی پلدختر برگزار می شود