مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 17:552021-03-08ورزشي

توزیع وسایل ورزشی بین زلزله زدگان شهر سی سخت


رییس هیات ورزش های همگانی استان کهگیلویه و بویراحمد از توزیع وسایل ورزشی بین زلزله زدگان شهر سی سخت از طرف هیات همگانی استان به نمایندگی از فدراسیون ورزش های همگانی کشور خبر داد.

- محمدعلی رهامی افزود: تعدادی وسایل ورزشی از طرف هیئت همگانی استان به نمایندگی فدراسیون ورزش های همگانی کشور به مردم زلزله شهر سی سخت و توابع اهدا شد.

وی اظهار کرد: این وسایل شامل 148 دست لباس گرم و تعدادی لوازم ورزشی از جمله توپ والیبال و فوتبال، کلاه و دستکش، پیراهن و شورت ورزشی، کوله پشتی، راکت بدمینتون بود که از طرف فدراسیون ورزش های همگانی کشور جهت کمک به مردم زلزله زده شهر سی سخت ارسال شده بود.

رییس هیات ورزش های همگانی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از حمایت و توجه رییس فدراسیون ورزش های همگانی کشور و مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در کمک به مردم زلزله زده شهر سی سخت تصریح کرد: این وسایل با حضور شورای شهر سی سخت و بعضی از اعضای هیات همگانی استان بین مردم زلزله زده سی سخت و توابع توزیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رهامی از توزیع مرحله دوم این کمک ها خبر داد و عنوان کرد: با هماهنگی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان بزودی مرحله دوم کمک های این هیات بین مردم زلزله شهر سی سخت و توابع توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع وسایل ورزشی بین زلزله زدگان شهر سی سخت

توزیع وسایل ورزشی بین زلزله زدگان شهر سی سخت