مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 17:552021-03-08سياسي

تعامل ملی ذیل پرچم هویت ملت ایران پاذرهر توطئه دشمنان است


تعامل ملی ذیل پرچم هویت ملت ایران، پادزهر توطئه دشمنان در ایجاد انشقاق ملی است.

- تعامل ملی ذیل پرچم هویت ملت ایران ، پادزهر توطئه دشمنان در ایجاد انشقاق ملی است علی باقری کنی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی ایران زرتشتی، مسیحی و کلیمی در کنار مسلمان در برهه های مختلف در یک جبهه دوشادوش یکدیگر در مقابل دشمن ایستاده اند، گفت: تعامل ملی ذیل پرچم هویت ملت ایران ، پادزهر توطئه دشمنان در ایجاد انشقاق ملی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، علی باقری کنی، دبیر ستاد حقوق بشر ایران و معاون امور بین الملل قوه قضاییه عصر امروز (دوشنبه) از شعبه ویژه حل اختلاف زرتشتیان در تهران بازدید و با عوامل اجرایی این مرکز گفتگو کرد.

باقری کنی در این دیدار با اشاره اینکه تمامی اقلیت های دینی اعم از زرتشتی، مسیحی، کلیمی شهروندان ایران محسوب می شوند، اظهار داشت: در جمهوری اسلامی ایران زرتشتی، مسیحی، کلیمی در کنار مسلمان در برهه های مختلف در یک جبهه دوشادوش یکدیگر در مقابل دشمن ایستاده اند که مثال بارز آن در زمان هشت سال دفاع مقدس بود.

وی افزود: دشمنان جمهوری اسلامی اتحاد و انسجام ملی را هدف گرفته اند و در تلاش برای تفرقه افکنی میان بخش های مختلف جامعه هستند؛ اما تجربه ی هم زیستی ملاطفت آمیز پیروان ادیان مختلف در ایران با قدمتی چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل ملی ذیل پرچم هویت ملت ایران پاذرهر توطئه دشمنان است

تعامل ملی ذیل پرچم هویت ملت ایران پاذرهر توطئه دشمنان است