مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 17:452021-03-08اجتماعي

امضا تفاهم نامه سه جانبه برای حمایت رایگان تحصیلی کودکان بی سرپرست


تفاهم نامه سه جانبه شهرداری کلانشهر تبریز، اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی و انجمن حکمت جهت حمایت رایگان تحصیلی کودکان بی سرپرست و بد سرپرست تبریز با حضور وزیر آموزش و پرورش امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، با توجه به تاثیرات پایدار و ماندگار برخورداری از آموزش کیفی در سنین پایه مخصوصا مقطع پیش دبستانی در تعمیق تربیت، یادگیری و موفقیت دوره های تحصیلی بعدی در راستای توسعه عدالت آموزشی و مقابله با فقر تربیتی و توسعه نیافتگی آموزشی به ویژه در جامعه کودکان بی سرپرست و بد سرپرست نیازمند شهر تبریز، تفاهمنامه سه جانبه مابین اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، شهرداری کلانشهر تبریز و موسسه انجمن حمایت از کودکان مستعد به تحصیل( حکمت) امضا و جهت اجرا مبادله شد.

در این تفاهمنامه سه جانبه آموزش پرورش به عنوان ناظر، شهرداری تبریز به عنوان تسهیل گر و معرف و موسسه حکمت به عنوان مجری و حامی توسعه خدمات آموزشی، فرهنگی و تربیتی کاملا رایگان برای کودکان بی سرپرست و بد سرپرست مناطق ده گانه شهرداری تبریز خواهند بود.

گزارش فارس حاکی است، مقابله با موانع آموزش و پرورش همگانی و عوامل بازماندگی از تحصیل و محرومیت از خدمات آموزشی جامعه هدف( کودکان مبتلا به فقر و نیازمند و آسیب دیده اجتماعی و اقتصادی) از مقطع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضا تفاهم نامه سه جانبه برای حمایت رایگان تحصیلی کودکان بی سرپرست

امضا تفاهم نامه سه جانبه برای حمایت رایگان تحصیلی کودکان بی سرپرست