مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 17:452021-03-08پزشكي

لرستان پرریسک ترین استان به لحاظ کرونا است


همسایگی با خوزستان و شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی در این استان لزوم مراقبت ها را افزایش می دهد.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: همسایگی با خوزستان و شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی در این استان لزوم مراقبت ها را افزایش می دهد.

سید موسی خادمی در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار کرد: طبق مدل های ارزیابی، لرستان تاکنون عملکرد موفقی در زمینه مقابله با کرونا داشته است که باید کمک کنیم این روند ادامه پیدا کند.

وی تصریح کرد: با توجه به اعلام دانشگاه علوم پزشکی وجود ویروس جهش یافته انگلیسی در استان قطعی است و تاکنون دو نفر کرونای مثبت در این رابطه مشاهده شده که ضرورت دارد مراقبت ها را افزایش دهیم.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: پر ریسک ترین استان در همسایگی خوزستان، به لحاظ تحلیلی لرستان است که باید سختگیری های لازم در برقراری ارتباط ها انجام شود.

خادمی اضافه کرد: فرمانداری ها، نیروی انتظامی و سایر دستگاه های اجرایی مرتبط، مبادی ورودی استان خوزستان را به خصوص در رابطه با ورود خودروهای غیربومی و کوچ پیاده عشایر با دقت کنترل کنند.

وی بیان کرد: طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، فقط در مناطق نارنجی و قرمز کشور ممنوعیت سفر به خصوص در ایام نوروز برقرار خواهد بود اما در لرستان نیز به دلیل پیشگیری از افزایش شیوع کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان پرریسک ترین استان به لحاظ کرونا است

لرستان پرریسک ترین استان به لحاظ کرونا است