مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 17:152021-03-08سياسي

مجلس ناچار شد متناسب با توان دولت، به تغییرات حداقلی در بودجه اکتفا کند


عضو هیئت رییسه کمیسیون تلفیق بودجه با بیان اینکه دولت در مسیر اصلاح بودجه و انجام تغییرات به نفع معیشت مردم با مجلس همراهی نکرد، گفت: مجلس ناچار شد متناسب با توان و ظرفیت های اجرایی دولت، - محمد رشیدی عضو هیئت رییسه کمیسیون تلفیق بودجه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به اظهارات اخیر داشته باشد و آسیب کمتری به اقتصاد و مردم وارد شود.

  رشیدی در تشریح فرایند بررسی لایحه بودجه در نوبت اول و رد آن و سپس ارسال لایحه اصلاح شده توسط دولت، گفت: کمیسیون تلفیق بودجه تلاش کرد لایحه بودجه 1400 را که به دلیل کسری تراز عملیاتی، ریخت و پاش های دولتی، افزایش بی ضابطه حقوق مدیران و تبعیض های ناروا، نگرانی های جدی برای تورم شدید و گسترش رانتخواری و تبعیض ایجاد کرده بود، اصلاحات مهم به نفع معیشت مردم و اقتصاد کشور  اعمال کند اما به دلیل همراهی نکردن دولت با آن تغییرات، نمایندگان مجلس لایحه را رد کردند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس تاکید کرد: در حقیقت نمایندگان با رد لایحه اول دولت،  تغییرات را برعهده خود دولت گذاشتند تا متناسب با توان خود آن را اصلاح کند.

لذا لایحه اصلاح شده که مجدد به مجلس رسید متناسب با توان و ظرفیت های دولت فعلی و بر اساس جمع بندی خود دولت بود اما قطعاً مطلوب مجلس برای سال 1400 نبوده و نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس ناچار شد متناسب با توان دولت، به تغییرات حداقلی در بودجه اکتفا کند

مجلس ناچار شد متناسب با توان دولت، به تغییرات حداقلی در بودجه اکتفا کند