مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 16:202021-03-08سياسي

اختصاص 6000 واحد مسکونی به جانبازان و ایثارگران خراسان رضوی


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: پس از پیگیری های فراوان، با توافق نامه ای که بین استاندار و ریاست عالی بنیاد صورت گرفت، - ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: پس از پیگیری های فراوان، با توافق نامه ای که بین استاندار و ریاست عالی بنیاد صورت گرفت، بنا شد که 6 هزار واحد مسکونی به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تعلق گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین معصومی، امروز 18 اسفندماه در نشست خبری اظهار کرد: ما برای هفته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که از 22 لغایت 28 اسفندماه است، برنامه های متنوعی را طراحی کرده ایم.

از این رو با توجه به اینکه در سطح کشور 17 هزار زن شهیده را داریم و از این تعداد 179 شهید، جانباز و آزاده در خراسان رضوی قرار دارند، یکی از این برنامه های ما در این راستا که فردا هم برگزار خواهد شد برگزاری کنگره ملی شهدا، جانبازان و آزادگان زن است.

وی ادامه داد: همچنین طی این هفته نیز برنامه های خاص دیگری از جمله دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران را خواهیم داشت، افتتاح مجتمع صنایع غذایی ثامن در روز پنجشنبه هفته جاری، بازگشایی کارخانه ای در تربت جام پس از 17 سال تعطیلی که ان شاءالله به کار خود ادامه خواهد داد از دیگر برنامه های ماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 6000 واحد مسکونی به جانبازان و ایثارگران خراسان رضوی

اختصاص 6000 واحد مسکونی به جانبازان و ایثارگران خراسان رضوی