مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 16:052021-03-08سياسي

افق های متعالی تری را در گام دوم حرکتی حوزه هنری برای کردستان دیده ایم


معاون راهبری امور استان های حوزه هنری کشور گفت: برای رشد و تعالی بیش از پیش هنر و فرهنگ کردستان در گام دوم حرکتی حوزه هنری، افق های روشنی را برای کردستان پیش بینی کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج،، میثم مرادی بینا باج عصر امروز در دیدار با کارکنان حوزه هنری استان کردستان با اشاره به فعالیت های حوزه هنری استان اظهار کرد: در چند سال اخیر مجموعه فعالیت های حوزه هنری استان کردستان این استان را به یکی  از استان های شاخص و با برنامه حوزه هنری  در کشورتبدیل کرده است.

  وی سرمایه اجتماعی حوزه هنری کردستان را یک دستاورد مهم عنوان کرد و گفت: این دستاورد در کنار تلاش مجموعه همکاران خاصل مدیریت ارزنده رییس حوزه هنری استان است که با با شناخت کامل از وضعیت استان توانسته است تعامل ارزنده ای را با مجموعه مدیریتی استان و هنرمندان ایجاد کند.

وی گفت : در گام دوم حوزه هنری برای حوزه هنری استان کردستان افق های روشنی را پیش بینی می کنیم و  ان شاء الله تلاش خواهیم کرد تا موانع و کمبود های موجود در استان را مرتفع کنیم.

کردستان در تولید فیلم کوتاه زبانزد است مرادی بیناباج ادامه داد: استان کردستان در چند شاخه زبانزد است از جمله در بخش فیلم و تولیدات سینمایی که نسبت به دیگر استان ها بسیار متمایز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افق های متعالی تری را در گام دوم حرکتی حوزه هنری برای کردستان دیده ایم

افق های متعالی تری را در گام دوم حرکتی حوزه هنری برای کردستان دیده ایم